Diskuse

Pravidla civilizované diskuse

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Varuji diskutující. Pokud si vážíte vlastního času a úsilí, které do takové diskuse vkládáte, ignorujte články pana Janoty. Jak diskuse podle tohoto pána vypadá se máte možnost přesvědčit zde: http://janota.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160807_542153_blogidnes

Je to vidět na první pohled a ty tři vteřiny času Vám ušetří mnohonásobně více.

0 0
možnosti
FV

Ouvejs, diskuse po milionté stopadesáté první.

To je zajímavé, pane Janoto. Já jsem si vašich humanistických názorů často považoval, ale tady se zdá, jako byste upadnul na ústa. Sám jsem z toho často zmatený, jak někteří blogeři reagují. To bude asi tím chladným létem, chce se mi věřit.

1 0
možnosti
Foto

A co když autorův text žádný obsah nemá? To se nesmí diskutovat vůbec? Obecně mám zkušenost, že čím horší autorův text, tím šílenější diskuze. Zcela logicky to slabé autory štve a pokoušejí se najít viníka jinde, ale nepomáhá to.

1 0
možnosti

Že Vy jste záviděl paní Kubalîk, a chtěl jste si taky pěkně zamazat?

On totiž ten blog jinak jen papouškuje, co se tady v poslední době přetřásá. Tedy to, že blogeři považují kritiku za něco neslušného!

1 0
možnosti
Foto

J12a12n22a 78M69a58j11o38v95á

12. 8. 2016 19:04

Víš co? To mi právě přijde zvláštní. Když píši, tak mne samozřejmě těší, když má někdo podobnou zkušenost, ale hodně mne baví ta výměna zkušeností, možností, příležitostí. Sama píši o vztazích, moje zkušenosti jsou složité a píši o nich právě proto, aby se čtenář (pokud chce) mohl zamyslet, doptat, nesouhlasit. Jednak si tím ujasním, jak to lidé vidí, jednak se učím.

Na skutečné trolly (taky máme svoje, jedna taková si ke mně chodila "tančit do diskuse") stačí nereagovat, za trouby jsou pak oni, ne já.

Ale každý svého štěstí...a diskuse...strůjcem. Někdo asi polemiku a tříbení názorů máme rádi a někdo má rád jen ten svůj. Obojí se smí.

2 0
možnosti
JL

Pane Janoto, podle počtu diskutujících jste jedním z nejúspěšnějších blogerů. Je celkem logické, že v tom počtu se najdou příspěvky mimo téma, vulgární nebo urážlivé. Nicméně mám pocit, že diskuse na vašem blogu jsou vedeny docela slušně a spousta přípěvatelů argumentuje logicky.

Tak moc nevím, co vám vlastně vadí.

Snad jen to, že většina diskutujících s vámi nesouhlasí. To je ale bohužel dáno tím, jaký zastáváte postoj a také tím, že ten postoj se stále více vzdaluje od reality. A myslím, že to budete mít čím dál těžší, protože váš postoj bude čím dál vzdálenější.

PS: V poslední větě jsem si zkusil předpovědět budoucnost. Tak snad se nepletu tak, jako náš známý komentátor, který už loni předpověděl, že Maďaři se brzy začnou stydět za svůj plot :-)

3 1
možnosti
Foto

Upřímně řečeno vůbec mně netěší, když se někdo vyjadřuje pod mým textem k něčemu co tam není. Připadá mi to svým způsobem dost hloupé. Nemám zájem, aby moje texty přitahovaly pozornost zvláštního druhu lidí. Dokonce docela vážně uvažuju, že diskusi pod mými texty úplně zruším. Když si ty příspěvky čtu říkám si jaký má vlastně smysl nechat diskusi otevřenou? Většinou jsou diskutující stále stejní lidé, kteří zveřejní jen svůj běžný sortiment urážek na mou osobu, zanotují si společně jaký jsem blbec a po tomto sebeukojení, jdou jinam a těší se na další moje dílo, aby zase přišli se svou obvyklou troškou do mlýna. To, že se občas najde případ, kdy někdo reaguje pouze na myšlenku v textu a ve svém příspěvku se obejde bez vulgarit a urážek autora se stává opravdu zřídka. Řekl bych, že tak jeden případ ze sta. Myslím, že krmit trolly a otevírat pro ně diskusi je naprostá ztráta času a energie. Rv

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VF

Včera jste mi také smazal jeden můj příspěvek do diskuze. Když teď dáváte školení, co je a co není diskuze, můžete mi vysvětlit, čím jsem se provinil proti Vašim pravidlům? Zde přepis včera smazaného: "Vážený pane, když se dívám na množství Vámi smazaných příspěvků v diskuzi, něco to vypovídá. Sám píšu na blogu už sedm let a zatím jsem diskuzi nemazal, i když byla někdy vůči mně dost ostrá. Zkuste popřemýšlet, proč zde na blogu ve svých článcích tak rád urážite druhé, ale jste přitom tak přecitlivělý sám na sebe. Možná to bude bolet, ale třeba o sobě zjistíte něco nového."

Předem děkuji za odpověď.

5 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

,,Pravidla civilizované diskuse"

Základ. pravidla jsou dána provozovatelem stránek. Diskuze pod blogy ve skutečnosti diskuzí nejsou a ovlivní je kde co, ale i kde kdo. Jinak nelze vyhýbat se mnohým formám. Od polemiky až po filipiku. Což mnozí ani nechápou. Vzájemné reakce i mezi diskutujícími jsou dány i tím, že je i s nimi počítáno. I proto jsou děleny příspěvky i ,,příspěvky" jak podle času, tak i podle VLÁKEN, což je pochopitelně i v zájmu provozovatele (,,návštěvnost"). Budu-li to vše brát toliko z pohledu jakéhokoli autora blogu, pak s tím je třeba počítat! Druhá možnost pak je prostá. Neotevírat diskuzi.

P.S.: Máte ,,jakýsi" přehled o tom, kteří diskutující pod Vašimi články též blogují, POTAŽMO NA JAKÁ TÉMATA?

0 0
možnosti
Foto

P.P.S.: Počítal jste s tím, že Váš článek skončí, a to zcela pochopitelně, v HP?

0 0
možnosti