Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z16b64y45š41e71k 91H23l22i57n80k37a 3851673350203

Na gymplu nám jednou vyprávěla třídní, že si na schůzi učitelů stěžovali na blafy ve školní jídelně. Na to reagoval jede učitel občanské nauky - co by za to daly děti v Africe! Čímž utnul veškerou debatu, protože pravidla politické korektnosti byla tehdy ještě horší, než dnes.

Dnes vidíme, že dětem z Afriky naše blafy také nechutnají. Ten učitel se velmi mýlil. Stejně, jako se mýlíte vy ve vyhodnocování situace. Ano, jsme ve válce. Válku nám vyhlásili militantní muslimové (vy jim říkáte islamisté, aniž byste vůbec věděl, o čem to je). To, že se tu zatím naplno nebojuje, je jen stav, kterému se říká klid před bouří. Ale jako příchod bouře má své jasné příznaky, tak i příchod bojů k nám má také své příznaky. Občas se někde v dálce zableskne - ale jen naprostý dement nesundá prádlo se šňůr, protože to přece není bouřka.

+1/0
31.7.2016 17:56

E22v36ž82e58n 30P79o65l20á59č52e32k 6443799975

Občané západní Evropy jsou denně masakrováni na ulicích, ale pro Janotu jebto prkotina, netřeba hysterčit, vždyť v Sýrii je hůř

+3/−2
30.7.2016 17:01
Foto

J42a92r30o60s46l35a30v 87J35a68n59o83t24a 2109771230462

Občané západní Evropy umírají rukama občanů západní Evropy. Při teroristických útocích v Západní Evropě za posledních 15 let zemřelo asi 500 lidí. Z toho 77 má na svědomí norský vrah a bojovník proti islámu a imigrantům a 9 německý árijec perského původu. Z těch obětí je nejméně 80 muslimů. Ovšem tito muslimové jsou také občané západní Evropy. Stejně jako většina atentátníků. Ovšem za posledních 15 let bylo jen v desetimilionovém Česku zavražděno asi 3000 osob. Zabili je Češi. V celé západní Evropě bylo za 15 let obětí vraždy asi 100 tisíc Evropanů. Máte pravdu občané Evropy jsou masakrováni, ale zase jen jinými občany Evropy. Co uděláme? Blok proti Evropanům? Nebo iniciativu Evropu v Evropě nechceme?

+2/−5
30.7.2016 17:40

E92v32ž70e69n 21P32o16l10á82č50e53k 6853879485

Mě jaksi nezajímá, že nějaký Ahmed nenávidící západní svět je něcí občan. Je to muslim. MUSLIM vyznávající vražednou ideologii jménem ISLÁM. A toho Brevika budete zřejmě recyklovat až do hrobu, protože nic jiného se vám do kapsy nehodí.

+4/−1
30.7.2016 18:55

E57v43ž24e24n 87P16o35l31á98č89e33k 6113249975

A jen tak mimochodem, v poslední sérii obohacení od vašich oblíbenců nešlo ani o občany Evropy, ale tak složitou věc asi sotva pochopíte.

+4/−1
30.7.2016 19:00
Foto

J46a65r65o41s46l15a39v 22J18a37n30o69t23a 2609631840752

Kolik jich bylo? Do těch sto tisíc zavražděných Evropanů Evropany mají furt docela daleko. Navíc procentuálně se uprchlíci kriminalitou bílým Evropanům ani zdaleka nepřiblížují. Ale samozřejmě je jasné, že i mezi uprchlíky jsou kriminální živly. Kdybyste vzal milion náhodných Čechů, tak by se tam našlo například vrahů mnohem více než mezi miliónem uprchlíků že ze Sýrie. A to za sebou ti Češi nemají válečné trauma.

+1/−5
30.7.2016 20:13

E12v46ž29e12n 50P98o84l89á16č21e70k 6323809465

No jistě, až na to, že tyto "statistiky" jste si vycucal z prstu. A kdo je "Evropan" mě nezajímá. V západní Evropě jsou věznice plné muslimů.

+3/−1
30.7.2016 20:20
Foto

J20a18r18o62s27l84a22v 49J82a19n44o34t85a 2939271920742

http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Crime_statistics/cs

0/0
31.7.2016 10:22

E67v23ž23e31n 64P93o94l95á65č79e51k 6403929675

No jasně, já věděl, že nic nemáte a vymýšlíte si

0/−1
31.7.2016 14:54

Z88b36y90š19e60k 15H96l45i10n63k62a 3621203670253

Janota ani nerozumí textu. V odkazu, který zde uvádí, našel tento text: "Porovnáme-li období 2007–2009 s údaji za období 2010–2012, vykazuje míra trestných činů proti životu na 100 000 obyvatel (viz obrázek 3) ...". Z čehož vyčetl, že bylo zavražděno na 100 000 obyvatel. Jenže z textu je zřejmé, že se jedná o měřítko počtu vražd na každých 100 000 obyvatel. Prostě Janota, no... ;-D

0/−1
31.7.2016 18:15

E23v89ž72e23n 46P13o18l66á25č55e24k 6223669605

Vidíte, těch 100 000 jsem tam už ani nezkoušel hledat, mám s Janotou a jeho zdroji taky bohaté zkušenosti..

0/−1
31.7.2016 18:25
Foto

J14a69r18o88s50l54a96v 93J84a65n86o76t31a 2239591680112

Svatá prostoto! Stačí sečíst počet vražd v zemích EU za posledních 15 let. Vyjde číslo vyšší než 100 tisíc obětí. Ale to by musel Hlinka umět sčítat.

0/0
6.8.2016 23:29

A82n37t79o52n88í78n 27P56e64t80r69k75o63v46s92k39ý 8849940920535

Co to melete? Ti Vaši vraždící "Evropané" se přeci i podle Vás necítí být Evropany. Oni se přeci necítí být Evropany ani Tunisany, Alžířany atd.. Oni jsou prostě obětí vaší multikulti ideologie. To vy jste ti praví viníci jejich tragédie. Vy všichni multikulturalisté.8-o

+3/−1
30.7.2016 23:44
Foto

J73a69r22o28s28l15a16v 35J68a81n94o17t55a 2539411830862

Těch sto tisíc vražd za posledních 15 let samozřejmě spáchali v drtivé většině jen dobří Evropané, vlastenci s ryze evropským původem několik generací dozadu. Ostatně i holocaust byl výsledkem dobrých, civilizovaných a kulturních Evropanů. Co se týká posledních teroristických útoků, tak v Londýně vraždil občané Velké Británie, v Paříži občané Francie, v Bruselu občané Belgie a v Nice občan Francie a zabil 84 lidí z toho 30 muslimů, na ostrově Utoya zavraždil těch 69 mladých Norů dobrý Evropan, bojovník proti Islámu, imigrantům a multikulturalismu a občan Norska, v Mnichově vraždil občan Německa, který se považoval za dobrého Němce, správného árijce a obdivoval Adolfa Hitlera a svého ideového vzoru norského vraha, útok provedl v den pátého výročí zbabělého vraždění na ostrově Utoya a zabil devět lidí z toho šest muslimů. Vypadá to, že vraždí spíše příznivci nacionalistického či spíše nacistického monokulturalismu. Ostatně všechny druhy evropského monokulturalismu jako bolševismus, fašismus či nacismus nejsou zrovna tím správným uspořádáním společnosti. Tedy pro většinu lidí. Pro vás asi jsou. EU

+1/0
31.7.2016 10:18

J18a24r90o90s42l85a73v 37K28u31t29h93a47n 1467277659257

Loni prudký nárůst teroristických útoků, téměř u všech byli strůjci muslimové, letošní rok slibuje podobné výsledky, takže je otázka: souvisí to nějak s přílivem muslimů nebo nesouvisí? Tu statistiku zveřejnil pan Polický, aby dokázal své tvrzení, že v Evropě je méně terorismu, než kdykoliv předtím... jaké myšlenkové pochody ho k tomu vedly, když graf ukazoval pravý opak, je zatím záhadou.

+1/0
31.7.2016 13:22

E37v23ž25e61n 33P83o71l90á86č82e84k 6613299195

Brevik, Brevik, Brevik, Brevik a nějakých vymyšlených sto tisíc vražd spáchaných přesvědčenými vlastenci? Jste vtipný

0/0
31.7.2016 14:56

J15i18r52k75a 80L12i61b40e83ň47s89k98ý 4832861414319

Jsou ovšem různé druhy válek. To, co se děje ve Francii, je válka spíše metaforicky: vždyť, kdyby se 5 milionů muslimů ve Francii zvedlo a na povel zabil každý jednoho Francouze košerákem - Francie by měla větší ztráty než s Hitlerem. Ale to se nestane - lidi se takhle obvykle nechovají, že by něco udělali roboticky na povel, a všichni. Nicméně jakási válka v malém to je a žít v Paříži, v Nizze nebo v tom městečku, co podřízli kněze na mši, byl bych neurotičtější než teď v Praze 6, i když by mě horem dolem různí chytráci vykládali, že to válka není. A pak třeba válka v Iráku - ano, v některých regionech se bojuje, ale ti iráčtí uprchlíci, co před ní prchali k nám, měli někteří, ne všichni, nadváhu a plno keců. Tloušťka je v těchto zemích známka vážnosti a bohatství! I tam je válka pojem relativní.

+2/−2
30.7.2016 14:18
Foto

K45a76r50e40l 26M28a67s35e84k 9404288109556

Máte divný nápady. Proč by se mělo 5 milionů "muslimů" zvedat a každý zabít jednoho "Francouze"? Co by z toho měli?

+1/−1
30.7.2016 15:08

E12v88ž74e97n 21P23o84l93á69č46e62k 6623959385

Jen se jich zeptejte, co z toho mají

+2/0
30.7.2016 17:01
Foto

J77a70r33o98s84l59a64v 47P17t20á87č91e86k 4492279901494

Poposedněte. Sedíte si na vedení.

0/0
31.7.2016 8:22
Foto

J83a61r84o80s58l25a10v 71J72a55n37o74t40a 2879771300882

Metaforická válka? Zajímavý termín. Možná se vede pouze metaforickými zbraněmi, způsobuje metaforické ničení majetku a má metaforické oběti. Ano zvláště souboj muslimských kojenců s francouzskými by měly dobrou sledovanost. Jenže ono to nebude tak černobílé či monokulturní jak to vidíte. Vrah z Nice zabil třicet francouzských muslimů. Vrahové, kteří zabíjeli redaktory toho pařížského plátku zabili také francouzského policistu Ahmeda Merabeta, muslima. Jiný muslim zachránil v košer obchodě šest francouzských židů před teroristy, místo, aby je podřízl košerákem. Jiný francouzský muslim, člen ochranky u fotbalového stadionu zabránil francouzskému teroristovi s bombou ve vstupu na stadion a zachránil možná desetitisíce životů svých spoluobčanů. Správně pokud není uprchlík dostatečně hubený, nebrat. ;-D

+1/0
31.7.2016 10:35

E89v64ž60e40n 43P49o89l64á80č63e20k 6293369445

Takže když se vraždí musly navzájem, tak za to ještě víc nemůže islám? Aha.

0/−1
31.7.2016 14:57
Foto

R76a77d95o78v11a21n 57P28a54j32o37n21k 6145372715767

Souhlasím s Vámi pane Janota, karma.

Pro nápravu dnešní situace je nutné řešit příčiny. A to je kolaps Sýrie, Iráku, Libye atd. Bombardováním civilní infrastruktury jsou pouze vyráběni další nešťastní uprchlíci. Vypadá to dokonce jako záměr. Pokud budeme řešit jen a pouze důsledky, tak prostě časem nebudeme stíhat a dojde k výronu nekoordinované nenávisti na celém našem, evropském území.

A to nás potom semele všechny.

Tady u nás, na našem písečku, je již důkladně zaseto.

+2/−2
30.7.2016 11:52

J32a20n 71R97á58ž 1629403194490

Když jsme na tom byli zhruba tak, jak jsou dnes Arabové, taky se mezi sebou Evropané mydlili. Jednou při vzpouře proti diktátorovi, jindy jen proto, že jeden byl katolík a druhý protestant. Dnes si svoji podobnou historii prožívají Arabové. Jen s tím rozdílem, ze na rozdíl od tehdejších Evropanů mají kam utéct. Naši předkové nedostávali žádnou humanitární pomoc, když jim nepřátelé zapálili domy, vybili dbytek a zničili úrodu. Museli se sami o sebe postarat, jinak by pomřeli hladem. Nikde nebyly utečenecke tábory, neplatila mezinárodní právní ochrana pro uprchlíky a tak se o sebe postarat museli sami Proto Evropané mají v sobě zakódovaný systém odpovědnosti za své životy i to, že co si sami nezařídí, to nemají. Je to jeden z důvodů proč byli Evropané tak dlouho, než v blahobytu poslední dobou nezgenerovali, dominantní civilizací.

Kdyby v náboženských válkách měli Evropané kam utéct a někdo jim "humanitárně" pomáhal, tak místo Prahy, Drážďan, Krakova, Roterdamu dalších měst, byly dodnes ruiny a z půl Evropy poušť a džungle!

Proč Syřané i Iráčené se už nevracejí zpět všude tam, kde válka není, neobnovují svá zničená obydlí a neobdělávají půdu aby jim dala obživu? Asi proto, že pohodlnější je žebrat v Evropě sociální dávky. Na co čekají? Že jim někdo jejich města a vesnice postaví za ně a oni se zatím budou flákat v Evropě?

Mladí Syřané a Iráčané než aby vzali do rukou zbraně a vyhnali nebo pozabíjeli bojovníky IS, raději obtěžují děvčata v Německu, či Švédsku.

Přiznávám se: Pro syrské a irácké muže pochopení nemám, za žádné uprchlíky je nepovažuji a nejraději bych je z Evropy vyhnal.

Muž má svoji zem budovat nebo za ní bojovat a v žádném případě ne žebrat a obtěžovat v cizí zemi!

+12/−1
30.7.2016 11:21
Foto

J21a93r26o77s60l89a52v 45J20a59n95o44t18a 2759191400712

Neměli kam utéct? To je vtip, že? V severní Americe žije dnes více než 300 milionů lidí. Většinou potomci imigrantů z Evropy. Ti utíkali do severní Ameriky od 17.století. do latinské Ameriky dokonce už od konce 15.století. Je pravda, že při té imigrační vlně stihli vyhladit nějakých sto milionů původních obyvatel severní a asi 80 milionů původních obyvatel latinské Ameriky. Za to na nový kontinent dovezli asi 80 milionů otroků z Afriky. Pravda moc jich ten výlet přes oceán nepřežilo. Možná to je důvod, proč současní imigranté nejsou vítáni. Potomci conquistadorů se domnívají, že se k nim budou chovat stejně jako se jejich předci chovali při kolonizace jejich zemí. Je těžké bojovat v Sýrii holýma rukama proti diktátorovi, který nakoupil ruské zbraně za deset miliard dolarů.

+1/−2
30.7.2016 14:06

J19i37r13k31a 45L62i91b13e41ň98s57k38ý 4842241474869

Přistěhovalci do Ameriky většinou neutíkali, šli za bohatstvím, zejména Španělé a pak Portugalci - tahle kolonize byla organizovaná, žádný útěk. Armáda+pár misionářů a pak nějací lidé na práci+ dobytek, někam přišli, založili vesnice, misionáři křtili a vojáci zotročovali domorodce. V Severní Americe hledali Evropani hlavně novou zemědělskou půdu, osobní svobodu bez feudálů, a to našli.

+5/−1
30.7.2016 14:22
Foto

J38a89r26o41s50l93a42v 84J74a92n76o75t42a 2249441620662

Kdyby Irové neutekli před hladomorem, tak by tento národ vymřel. Ale také se mohli postavit s vidlemi proti vyzbrojené britské armádě. Místo toho utekli. Co mi to jen připomíná?

+1/−2
30.7.2016 19:49

A86n52t12o15n28í75n 41P33e73t29r90k94o17v34s45k57ý 8569780850915

Kdyby např. Indové utekli před muslimy, tak by jich také nezahynulo sto miliónů rukou muslimů.:-/

0/0
30.7.2016 23:54
Foto

J98a30r24o94s28l56a51v 84J26a70n26o64t94a 2719971700452

Hinduistů bylo mnohem více než muslimů. A indický poloostrov byl britskou vládou rozdělena na hinduistickou a muslimskou část. Na Indii a Pákistán(východní a západní). Východní Pákistán se dnes jmenuje Bangladéš. Stejně, ale hodne muslimů zůstalo v Indii. Dnes je jich tam asi 170 milionů. A v průběhu indicko-pákistánských válek docházelo k častému útěku civilního obyvatelstva. Zejména ze sporné oblasti Kašmíru.

0/0
31.7.2016 10:44

E80v20ž23e84n 18P75o74l50á88č67e68k 6413279845

Co je na ní sporného?

0/0
31.7.2016 14:57

E44v57ž69e67n 66P38o17l86á70č33e55k 6163129125

A podle vás se tedy mají sami potrestat za kolektivní vinu svých předků a nechat zmasakrovat, co?

+2/0
30.7.2016 19:01
Foto

J35a10r44o36s73l22a74v 68J71a17n89o53t49a 2539381870822

Neuznávám kolektivní vinu. Ale její praktické naplnění, tedy holocaust, genocida a etnické čištění je evropským vynálezem. Někdy aplikaci kolektivní viny říká také odsun sudetských Němců z pohraničí. Ale to je spíše takový český ryze evropský způsob. Možná by stálo za to neposuzovat imigranty do Evropy tímto pohledem kolektivní viny. Či nesoudit je dle hesla podle sebe soudím tebe. Jinými slovy, když by se evropský imigrant zachoval tak, že vyvraždí původní obyvatelstvo a přivlastní si jejich zemi, neznamená to, že současní imigranté se budou automaticky řídit evropským příkladem.

0/0
31.7.2016 10:53

E52v98ž85e81n 16P34o13l41á42č37e93k 6483899385

Krásně jste hodil kolektivní vinu na Evropany, jako vždy..

0/0
31.7.2016 14:58

Z11b73y72š24e88k 32H41l67i14n19k75a 3851623760223

A opět jste naprosto mimo. Genocidy se prováděly všude na světě. Přečtěte si třeba Starý zákon, tam najedete několik příkladů. Totéž samozřejmě fungovalo i jinde, uvedl jsem jen snadno ověřitelný zdroj. Takže žádný evropský vynález. Ojojoj...

0/0
31.7.2016 18:26

J87i62ř57í 81J49i12r16o26u29d29e74k 8416949414844

,,Prý jsme ve válce"

Autor asi nepostřehl, že obdobně, tedy o tom, že jsme ve válce, se vyjádřil i papež při své návštěvě Polska.:-(

+6/−1
30.7.2016 10:12
Foto

J80a29r80o77s87l79a76v 38J48a65n50o84t94a 2759161290702

Chápu, že mediální zkratka je pro jednoduché lidi a dobrý titulek prodává noviny. Ale ten zmiňovaný výrok zněl poněkud jinak.

"Kdosi mi řekl: „Otče, víte, že jsme ve Třetí světové válce, ale po kouscích? On pochopil! Je to svět ve válce, v němž se dějí tyto krutosti."

Ano. Sýrie je ve válce. Jedinou válkou, která zuří v Evropě je válka mediálních zkratek.

+2/−3
30.7.2016 10:44

J35i28ř53í 74J45i65r49o35u94d56e52k 8946249904464

Právě jste se zkratky dopustilRv Pokud je pro Vás Sýrie ,,jediným ,,vál. polem", pak jste budˇ štˇast. jedincem, nebo, a opět, se snaží vše stočit na Vaší ,,parketu":-/ De facto od I.WW válka neskončila a konflikty se stále přelévají po celém světě. Dnes ovšem i v jiných podobách, něž v podobě zákop. válek;-( Nakonec i tzv. studená válka byla trvalým konfliktem.

+3/−1
30.7.2016 10:58
Foto

J35a29r38o55s14l83a88v 41J21a33n19o26t98a 2279211500232

Miluju, když mi autoři komentářů vkládají do úst něco co jsem nikdy neřekl a nenapsal a potom vášnivě vysvětlují jak se mýlím a jak si protiřečím. Nevím jak na to reagovat. Mám plakat nebo se smát? :-(;-D

0/0
31.7.2016 10:56

E10v13ž15e75n 86P19o44l62á40č51e92k 6333339435

Co že jste nikd neřekl?

0/0
31.7.2016 14:59
Foto

K34a73r13e58l 75M46a60s24e86k 9464868419506

Papež řekl, že jsme ve válce, ale není to válka náboženství.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36908028

+1/−1
30.7.2016 11:17
Foto

J36a49r50o18s83l16a39v 94J20a85n70o48t19a 2939911730422

Nevím co myslel papež tím slovem my. Asi myslel lidi a v tom případě měl pravdu. Na této planetě je opravdu mnoho lidí ve válce. Ale rozhodně ne obyvatelé EU.

0/0
31.7.2016 11:03

E94v18ž87e88n 84P52o94l67á45č13e62k 6843269675

V EU totiž vládne neskutečný mír, jen se ho občas bojí i policie

0/0
31.7.2016 14:59

D87a55n67i17e23l 89Č42e19r27n93ý 8484235875428

Asi jste neslyšel o guerrillové válce, kterou současná situace v Evropě trochu připomíná.

Pravdu máte v tom, že žádná válka tady není. Válka je, když se druhá strana napadení brání.

To,co se děje, je stěhování národů, které v historii proběhlo už víckrát. Nájezdníci, kteří opustili svůj kraj ať už z jakéhokoli důvodu, hledali příznivější oblast. Když jí našli, místní obyvatelstvo vyvraždili a nový kraj byl jejich. Novodobé stěhování bude probíhat trochu jinak, protože nikdy nebyla země tak přelidněná. Letos nás už ani nikdo neinformuje kolik dalších nájezdníků se do Evropy denně valí. Evropa se na rozdíl od historie vůbec nebrání, ba naopak - viz pozvání A. Merkelové. Takže se jen čeká, až tady bude dostatek cizinců, kteří část původních Evropanů vyhubí a je možné, že menší část s nimi splyne. Aby tady nově příchozí nechali všechny Evropany naživu je nepravděpodobné.

+5/−1
30.7.2016 10:08
Foto

J20a65r52o67s50l53a51v 78J53a60n51o95t55a 2509481120752

Partyzánské válka vypadá poněkud jinak.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Partyz%C3%A1nsk%C3%A1_v%C3%A1lka

0/−4
30.7.2016 10:46

J19i93ř27í 81J91i50r85o78u82d98e85k 8906929504704

Již dávno ne. S vývojem techniky a pokroku změnila ,,poněkud" svou podobu. Název pak lze formulovat do celé škály dalších forem. A všechny mají své oběti. Zasahují totiž myšlení mnohých. A tím ovlivńují, a cíleně, i jejich chováníRv

+2/−1
30.7.2016 11:05
Foto

J63a61r56o78s60l93a43v 72J26a19n12o16t65a 2269431910692

Terorismus je kriminální činnost. Žádná válka. To by byli obyvatelé Izraele ve válce od vzniku svého státu. A vzhledem k počtu obětí při teroristických útocích na počet obyvatel v Izraeli a v EU je opravdu současná protiteroristická hysterie v Evropě spíše mediální bublinou než reálným problémem.

0/0
31.7.2016 11:01

E24v27ž38e29n 69P59o28l24á65č88e66k 6533649875

Když terorista zavraždí statisticky málo procent populace, je to jen bublina? Běžte to říct do očí pozůstalým. Lehce vám upraví jistou část těla

0/−2
31.7.2016 15:01

Z59b20y79š41e92k 93H68l51i81n75k31a 3111723890433

Jejejej, pardon, mělo to být plus. :-/

+1/−1
31.7.2016 18:30

P30e61t49r 17B25r75o75d21s51k93ý 5126383635939

..... v tej komparaci válek v arabským světe a v evropským prostoru máte bezesporu pravdu,- však příčiny a následky ste odbyl (jako obvykle) "překotným myšlením" ! Evropské bojiště se navíc vyznačuje specifikem, jež v dějinách válek nemá obdoby,- na jedné straně útočící agresor, na druhé straně napadený, jež se odmítá bránit !

+3/−1
30.7.2016 9:59
Foto

J15a76r28o60s31l51a95v 84J83a50n97o11t72a 2459621970672

Žádný agresor neútočí. Terorismus je normální kriminální činnost. Navíc tady ani nejde o běžný terorismus. Jde o kriminalitu jednotlivců, kteří nemají žádné politické cíle a nebojují proti vládám států. Počet obětí běžných vražd v Evropě je tisíckrát vyšší než počet obětí teroristů.

+1/−5
30.7.2016 10:50



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.