Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66o64s42e25f 18A38n96t10o39š 2496912712886

Koukám sportovec tělem i duší, podle fotky hlavně duší. Zkuste si ujet pěkně 70 km v tempu a alespoň tři dny po sobě. Pak možná, ale jen možná, pochopíte co je cyklistika za sport.

0/0
20.7.2016 15:01

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

M12i37l11a58n 27S64t55e23h71l20í93k 7840689493791

8-o

0/0
10.7.2016 9:43

M91i88l92a42n 93B91í22l27e84k 5744779311

Obávám se, že svým článkem jste jen dokázal, jak moc cyklistice nerozumíte. Zaprvé, cyklistika je navýsost týmovým sportem, proto tam "průměrní" cyklisté nejsou do počtu, ale jsou nezbytnou součástí týmu. Bez nich by nebyl možný úspěch ani v celkovém pořadí, ani v jednotlivých etapách. Což je další věc, kterou jste nepochopil - týmy mají lídry nejen na celkové pořadí, ale závodníky do jednotlivých etap, které můžou mít různý charakter - rovinaté pro sprintery, zvlněné pro klasikáře, horské pro vrchaře. Silniční cyklistika je velmi zajímavý sport, ostatně ne nadarmo ja TdF jednou z nejsledovanějších akcí.

+1/0
9.7.2016 9:43

M90i50l58a18n 48S76t56e75h35l87í45k 7940719413301

Souhlas. Koneckonců své kvality může každý dokázat v časovce jednotlivců, která je vždy součásti etapového závodu. Tam jede každý sám na sebe a většinou se dobře umísťují právě lídři.

+1/0
9.7.2016 10:02
Foto

J94a53r48o39s49l88a26v 17J49a55n59o77t96a 2899191250832

Pokud vím, tak v etapovém závodě je jen jeden individuální vítěz. Nikde jsem neviděl jako vítěze Tour zapsané členy týmu vítěze. Kdyby byla cyklistika týmovým sportem šlo by o vítězství týmu. A o to opravdu nejde. Současný ročník, kdy má nosič vody Kreuziger problém, protože si dovolil myslet na sebe místo na svého stájového lídra je hezkou ukázkou týmového pojetí profesionální, silniční cyklistiky. Fotbal je týmový sport. Vítězství patří všem členům týmu, a jako vítěz je uveden název týmu, nikoliv jedné individuality na kterou musí ostatní pracovat. Jako v té profesionální cyklo frašce. Myslím, že v jižní Číně opravdu nesledují Tour, protože jsou to znalci a milovníci profesionálni cyklistiky. Ostatně většině diváků u televizí jsou ti lidé na kolech celkem ukradení.

0/0
10.7.2016 13:40

M48i43l64a71n 23B12í55l18e21k 5734539131

V TdF je samozřejmě nejprestižnější žlutý dres, ale svou soutěž mají i sprinteři (zelený) a vrchaři (puntíky). Na pódium v Paříži se samozřejmě postaví i nejlepší tým, ten v průběhu závodu nosí žlutá čísla.

Vaše úsměvné pohoršování se nad tím, že členové týmu pracují pro lídra, je opravdu jen důkaz vaší absolutní neznalosti zákonitostí silniční cyklistiky. A že domestik nejede na sebe? No samozřejmě, kdyby tomu tak bylo, pak je tým nekonkurenceschopný. Nakonec vždyť i ve fotbalu se dejme tomu štítový záložník nemůže sám od sebe sbalit a jít se toulat na hrot útoku...

Škoda, že jste v mládí nekoukal na Závod míru, mohl jste pochytit aspoň základy pravidel tohoto sportu. Ale takových lidí jako vy je docela dost, relativně dlouhou dobu byla u nás silniční cyklistika na okraji zájmu, takže naivní názory podobné vašim se objevují celkem často.

0/0
11.7.2016 7:45
Foto

J53a97r69o61s71l27a72v 46J44a38n41o73t43a 2199611880972

V Závodu Míru, který jsem samozřejmě sledoval byla vyhlášena soutěž jednotlivců, ale také soutěž týmů. A myslím, že to byl vítěz tohoto závodu, skvělý polský cyklista Richard Szurkowski, který se vyjádřil, že občas je mu ze silniční cyklistiky špatně. "Jet proti polotonu se nedá, člověk jim ujede, šlape jako o život, oni se domluví dojedou vás a ještě se vám smějí". A to bylo už v 70.letech minulého století. Možná, že o cyklistice toho nevím dost, ale tento skvělý cyklista toho ví víc než všichni zdejší odborníci-diskutéři dohromady. A to nezažil postaven nevolníka či spíše otroka v profesionální stáji. Ani v tom Závodu Míru nebyl dopředu stanoven jeden lídr. Tím se v jeho průběhu stal ten kdo měl nejlepší formu. Ale to byli samozřejmě amatéři. Obětovat vlastní ambice a formu a pracovat pro lídra, který na to evidentně nemá je opravdu zvrácenost, která nemá se skutečným sportem nic společného. A kupodivu Richard Szurkowski má na věc stejný názor jako já. Čím to asi bude?

0/0
11.7.2016 9:39

M59i84l26a72n 61B55í38l76e58k 5804509921

Jistě, v Závodu míru byla soutěž týmů brána daleko prestižněji než v TdF, proto byl v 80. letech tento závod nesmírně svázán taktikou, kdy se týmy pečlivě hlídaly, aby nedocházelo k únikům - a jistě si vzpomenete, že se tehdy hledaly cesty, jak zatraktivnit tuto soutěž.

Ano, Szurkowski se takto "hanlivě" vyjádřil - stejně tak se vyjadřují fotbalisti, když např. nějaký tým vyhraje díky absolutní defenzivě; to ovšem nemá být odsudek celého sportu, naopak je to důkaz toho, že jde o týmové sporty. Mohl jste to vidět včera, kdy by Sky v pohodě zlikvidoval únik vzniklý v prvním kopci; sám Froome by na to samozřejmě nestačil.

Řeči o nevolnictví či otroctví jsou nesmysl. Lídr není dopředu stanoven jen tak zbůhdarma, celé jaro týmy sledují formu jezdců, nejen podle výsledků v závodech, ale i podle výkonnostních testů. TdF je třítýdenní etapák, minutový zásek v prvním týdnu nemusí ještě vůbec nic znamenat; nehledě na to, že jezdce čekají dvě časovky. Proto se např. stále otálelo s Contadorem, jestli svá zranění nepřekoná; kdyby se tak stalo, měl by samozřejmě pořád daleko větší šanci na celkové umístnění než Kreuziger. A ještě k onomu "otrokaření". V jiných závodech jsou oni "otroci" zase lídry. Dejme tomu Vakoč vyhrál Brabantský šíp s podporou Alaphilippa, Kreuziger byl lídrem na jarních klasikách, Bárta byl třetí Kolem Slovinska, Froome byl v roli pomocníka v týmu Sky při Liége - Bastogne - Liége...

Takže zkuste nejdřív trochu podrobněji sledovat cyklistický svět, dívat se na závody (nejen na grandtourové etapáky), zjistit si něco o zákonitostech cyklistiky atd. atd.

0/0
11.7.2016 10:19
Foto

J31a37r24o72s13l94a57v 88J26a34n71o45t78a 2489201110892

Jinak je řada defenzivních záložníků, kteří rádi a dobře útočí a střílí góly. Ve fotbale hraje skutečný tým proti jinému týmu. Taktika je sice stanovena dopředu, ale tým tvoří individuality, které reagují na vývoj hry, na chyby soupeře. Kdyby ne, mohli by fotbalistům přídělat na záda dlouhou tyč a udělat z toho hospodský fotbálek dřevěných panáků, jen ve větším vydání. A jak už jsem řekl. Mistrem světa například v roce 1970 se stal tým Brazílie. Ne Pelé a 15 nosičů vody.

0/0
11.7.2016 9:46

M38i14l49a65n 19B60í87l37e40k 5914519411

A vy si myslíte, že v cyklistice se nereaguje na vývoj závodu? Jelikož Tinkoff přišel o lídra, mění se i taktika. Majka pojede na nejlepšího vrchaře, Sagan zase o zelený dres; plus samozřejmě pokus o vítězství v etapě. To samé v FDJ - Pinot ztratil šanci na celkové umístnění, tak jede o puntíky...

0/0
11.7.2016 10:29

T83o22m45á32š 53N22o10v27o11t39n23ý 6145107819349

Už od pohledu je jasné, že jste sportovec tělem i duší a tudíž bychom vás měli brát jako sportovní autoritu. ;-)

+3/0
8.7.2016 18:05
Foto

J23a79r92o22s45l36a85v 30J76a11n36o22t75a 2369441710132

První pohled může často klamat. Navíc to je čtyři roky stará fotka. ;-D

0/0
8.7.2016 19:59

M16i56l41a22n 36S23t35e36h19l83í88k 7970899453641

To jako že jste ty čtyři roky tvrdě bušil a teď vypadáte jako Schwarzenegger v nejlepších letech ? :-)

0/0
9.7.2016 9:53
Foto

J36a36r74o57s47l78a15v 14J97a91n67o30t26a 2989341890652

Jistě a v mém oblíbeném arm wrestlingu na pravou ruku bych si vás dal k snídani. ;-D

+1/0
10.7.2016 9:08

I66v20o 96S53c50h22l85ä65g66e85l 9350529967312

Sedněte na kolo a vyjeďte kopec. Potom mudrujte. Nebo radši ne. Je to námaha.

+3/0
8.7.2016 16:08
Foto

J85a64r70o84s49l61a86v 34J33a10n51o43t29a 2679911190362

Nic proti cykloturistice. Na kole jsem jezdil. Takový zdatný cykloturista zvládne ujet za den i třikrát větší vzdálenost než běžný turista. Ale co má rekreační cyklistika společného s profesionály na silnici vážně nevím?

0/0
8.7.2016 18:00

I84v92o 32S40c79h47l21ä85g23e87l 9900799927792

A kdo mluví o rekreační cyklistice? Sedněte na kolo a pořádně za to vezměte, Na krev do prvního kopce, a na dalším kopci znovu. Dejte si 50 km, to dáte. A druhý den zas. A třetí. Pořád se tu bavíme o 1/4 vzdálenosti, co jezdí profíci. Den si oražte, ať se Vám nekousne pumpa. A znovu 3 dny, teď už tak po 60 km. Svižně, v tempu. Lehce s kyslíkovým dluhem, bolestí v nohou a s tepovkou na 90-ti % maxima. Teorii znáte, praxe pro Vás nebude problém. Potom mektejte, odborníku. Možná byste měl radši psát o tom šachu, bude to zcela jistě méně trapné, borče.;-D

+1/0
9.7.2016 8:17
Foto

J60a10r70o80s65l54a24v 83J38a78n42o85t96a 2119171920282

Znám mnoho přirozenějších fyzických aktivit než je usilovné šlapání do pedálů. Nepotřebuju desítky kilometrů a vyhozené tisíce korun za přístroj, který je celkem k ničemu. Běžný atletický trénink dokáže totéž s mnohem nižšími náklady. Doporučuji.

0/0
10.7.2016 13:28

I72v57o 58S49c59h74l89ä16g27e59l 9980359727942

Pište o tématech, kterým rozumíte. Doporučuji.

0/0
11.7.2016 7:57
Foto

J53a40r29o89s42l58a85v 36J64a22n10o64t52a 2979931490202

Doporučuji, abyste psal komentáře jen o věcech, kterým rozumíte.

0/0
11.7.2016 9:52

I77v30o 69S28c32h43l39ä11g35e79l 9740479947242

Cyklistice, na rozdíl od Vás, rozumím lépe než Vy. Což je pod Vaši rozlišovací schopnost. Což je v pořádku. I breptové mají právo na "názor". Pěkný den přeji.

0/0
11.7.2016 10:21

I57v64o 83S87c54h76l20ä73g43e41l 9450929467482

Nevíte? Tak proč proboha profesionální cyklistiku komentujete? Nemehlo.

0/0
9.7.2016 8:18
Foto

J93a31r90o21s76l48a31v 15J13a75n31o95t89a 2879171770212

Jmenujete se Ivo nebo Nemehlo? ;-D

0/0
10.7.2016 13:42

J87a68r97m52i98l68a 20Č48e72r98n14á 2850371818382

Jak už tady kdosi psal, ne všichni dopují. To za prvé. A za druhé - mohl jste do nadpisu vepsat "pro mě". Co je pro Vás nudné, jiní milují a jen oni vědí, proč. Už jsme snad dost dospělí na to, abychom jiným hatili to, co dělají rádi.

+2/0
8.7.2016 15:55

F96r89a17n14t87i62š70e55k 92V52o60p17r65š58á86l31e66k 3659306560334

Doporučuji autorovi se místo na Tour dívat na zápasy šachistů. To jsou skutečné bitvy, přesně podle jeho gusta.;-)

+4/0
8.7.2016 12:58
Foto

J48a95r94o61s80l72a14v 48J26a28n75o93t92a 2979981800132

Šachy nejsou zrovna divácký sport, ale aspoň je to skutečný sport. Nemusím přemýšlet jaký doping si vzal vítěz partie.

+1/−1
8.7.2016 15:30

M89a57r27t23i15n 98Z47í61t53e88k 5841772461306

Pro mě je to sport feťáků. Jediný, co mě na tour fascinuje, je ta krásná krajina, jako sport je to ten největší odpad.

+3/−1
8.7.2016 12:36

V17l35a14d58i92m21í51r 17J89a66v16o75r34a 4840232726608

Ano. A proto tam v jednom kuse lítají dvě helikoptéry s kameramany, kteří z nudy zabírají krásy krajiny. No a to je ten důvod, proč se na tu francouzskou tour dívá taková spousta lidí. Má to své efekty. Tito lidé se třeba doopravdy nadchnou a pak vyrazí na výlet do francouzské divočiny. A tím se, ve Francii, zvyšuje turistický ruch. Takže to dělá dobře nejen francouzské vládě, ale i další spoustě lidí a ti jsou ochotni na tu akci vysolit dotace a sponzoring. Ta cyklistika je tam až druhotná, i když to tak nevypadá. Ovšem nic proti tomu. V televizi je to jeden z nejkvalitnějších programů. A přes tu spoustu peněz, které na Tour i TV poskytují, taky jeden z nejlevnějších. Jo a Škodovka taky dobře ví co dělá.

+4/0
8.7.2016 12:04

A86n49t63o74n71í39n 20K42o96u56n10o36v82s28k70ý 9798960688678

Když se vám nelíbí cyklistika, zkuste se dívat na televizi.

Zažijete jaké to je, když se člověk dívá z okna a zrovna nikdo nejde...

0/0
8.7.2016 11:37
Foto

J87a48r16o68s60l82a67v 59J16a38n73o62t48a 2809381960372

Mně se cyklistika líbí. Cyklokros, dráhová cyklistika, závody horských kol, cross country i sjezd, cyklotrial, BMX, sálová cyklistika, dokonce i silnice, časovka družstev i jednotlivců. Jen mne hrozně irituje samotný systém profesionální silniční cyklistiky a hlavně etapové závody. Obzvláště Tour de France mi leží v žaludku nejvíc. Přitom přede mnoha a mnoha lety to musela být docela zajímavá podívaná. Jen těch posledních dvacet let je to nebetyčná nuda.

+2/0
8.7.2016 11:51

V82á54c44l94a93v 25V95a64n51ě79k 3162475452947

Dobrý den , pane Janota klídek oni barevní panáčci stejně za půl roku budou usvědčení z dopingu . Tohle nemá se sportem nic společného .

+1/0
8.7.2016 19:33

V36l26a54d83i21m80í79r 12J91a14v78o13r14a 4320932606558

Bydlíte v boční ulici.

0/0
8.7.2016 14:51

Z54d30e43n95ě51k 34S71t92r32n20a14d 1195120616229

Máte pravdu v tom, že cyklistika je poměrně špinavý sport. Když prší, kolikrát se z vyjížďky vracím špinavý až za ušima, i když třeba někdo, kdo holduje motokrosu, se může domů vracet ještě špinavější. Ve většině toho ostatního se však pletete.

Cyklista v úniku není dojet proto, aby ho ostatní za jeho odvahu potrestali, ale jednoduše proto, že i oni chtějí být v cíli jako první.

Není ani pravda, že všichni v profesionální cyklistice dopují. Cyklistika v posledních letech zavedla jeden z nejpřísnějších a nejpropracovanějších systémů antidopingových kontrol - biologické pasy, přepadové kontroly atd.

Není pravda, že by cyklisté, kteří nejsou lídry svých stájí, nedostali šanci se prosadit. Oni jsou většinou ti, kdo šlapou v úniku, v záběrech kamer se tak objevují mnohdy častěji než ti lídři, a pokud peloton jejich únik podcení, mnohdy dosáhnou i na etapová vítězství.

Na závěr nezbývá než vám doporučit, abyste se místo na cyklistiku, která vás nudí, díval na něco záživnějšího. Televizních programů máme bezpočet, na youtube jsou miliony videí, a z okna na ulici jsou také mnohdy vidět zajímavé věci. Nebo ještě lépe, vemte si kolo, a projeďte se pár kilometrů v kopcovitém terénu, abyste docenil těch údajných chemických vyhoněnců.

+6/0
8.7.2016 11:36
Foto

J70a42r46o46s92l95a26v 26J56a80n62o39t26a 2899211720702

Můžete mi tedy vysvětlit proč se vůbec jela nějaká Tour de France v letech 1999-2005? A kdo to vůbec vyhrál? Těším se na stejně obšírnou odpověď. Myslíte, že v době, kdy Armstrong podvádějí byly antidopingové kontroly méně přísné než dnes? Co když za pět nebo šest let zase budeme škrtat vítěze letošní Tour? Má vůbec smysl tento cirkus sledovat?

+1/−1
8.7.2016 12:02
Foto

R89a33d61k26a 12K98i84e91l81b90e87r70g75e91r88o52v65á 6423707840574

Stojím proti všem a je mi to šumák.... to my chceme vítěze... to je to, co zametám pod koberec ... naše já chtivé vítězů... to my jsem si vyrobili Armstronga... my ... Dal naději jiným klukům... klukům s rakovinou... stojím proti mnoha ...ale je to můj osobní názor, třebaže nemravný...dívám se na něj jinou optikou.

+4/0
8.7.2016 12:59

V67l58a37d14i85m24í88r 93J55a12v21o46r43a 4280782986948

To je dobrý fór s těmi tečkami. Vypadáte to tak nějak napjatě, až zadýchaně.

+1/0
8.7.2016 14:56
Foto

R68a43d61k53a 20K15i38e54l79b87e72r86g59e57r50o86v23á 6323737330224

můj styl ,pane Javoro... a udýchaná vážně nejsem;-)

0/0
8.7.2016 17:29

Z25d83e94n96ě36k 87S76t33r42n73a20d 1525700736369

Jela se proto, že ji organizátoři uspořádali, závodníci se jí zúčastnili a diváci u trati i u televize ji sledovali. To, že nakonec nemá žádného vítěze, nic nezměnilo na tom, že se jednalo o úchvatnou a napínavou podívanou. Vítězem pro mě byl každý, kdo dojel do cíle, aniž by sáhl k nedovoleným prostředkům.

V té době byl systém antidopingových kontrol daleko méně propracovaný než je tomu dnes. Neexistovaly biologické pasy, kontrol bylo daleko méně, neprověřovaly se zpětně vzorky. Neříkám, že dnes je doping vyloučen, ale je mnohem těžší ho zamaskovat a vyhnout se tak následkům.

Pokud má pro vás smysl sledovat sport jen kvůli tomu, abyste znal vítěze, stačí vám přehled výsledků ve večerních zprávách. Mě baví spíš jeho průběh - snaha jednotlivých týmů vyzrát na ostatní, překonávání krizí, boj jezdců v úniku, aby udrželi náskok až do cíle atd.

+1/0
8.7.2016 13:24
Foto

J33a13r56o53s98l58a15v 36J25a16n94o54t69a 2599291950142

Takže jde jen o napínavou podívanou? Kolik cyklistů dojelo do cíle bez pomoci dopingu? Neměl by jeden z nich, ten nejlepší, být tedy uveden jako vítěz? Jako v jiných sportech? On už fakt, že žádný vítěz uveden není něco říká o čistotě účastníků toho závodu.Nevím, ale doby kdy vyhrávali Tour skuteční sportovci jako Anquetil, Mercx, Huinault či Indurain byly určitě lepší, napínavější a úchvatnější než současně bitvy podvodníků. Ale každý podle svého vkusu. Jen přemýšlím, co to udělá s malým klukem jehož vzorem byl Armstrong. Jaké krédo si vezme do života? Jak sportovního, tak osobního? Lži, podváděj, ale hlavně se nepřiznávej!

0/−1
8.7.2016 15:22

I75v82o 52S58c65h55l83ä27g60e31l 9470249617442

Sledujete atletiku, pane Jando? Pokud ano, proč? Samý feťák, v současné době mnoho z nich s ruským pasem. Nelíbí se Vám etapové závody. Hm, v ostatních cyklistických odvětvích se nedopuje? Líbí se Vám běh na lyžích? Vážně ano? Tam se nedopuje? Napsal jste blábol a obhajujete ho dalšími bláboly.Rv

+1/0
8.7.2016 16:12
Foto

J88a83r24o63s19l74a30v 34J62a19n57o79t90a 2419421160732

Pokud vám jde jen o napětí, tak proč nezrušit antidopingové kontroly úplně? Vždyť na tom vlastně vůbec nezáleží. Hlavně, že závod bude dost úchvatný pro diváky.

+1/0
8.7.2016 15:29

V22e76r16o76n86i30k76a 66E56x71n36e47r37o67v21á 2626711157709

Tak je to u většiny oborů lidské činnosti. Pro většinu lidí je fyzika nudná, pro zlomek populace je nejúžasnější věcí na světě objevovat zákonitosti přírody a pak je množství "diváků" , kteří sledují pokroky ve fyzice na populární úrovni, nebo alespoň v novinách. Takovým článkem jako je tento neříkáte nic o příslušném oboru ale jen o sobě, do jaké skupiny se řadíte

+2/0
8.7.2016 11:33
Foto

J55a94r19o30s82l50a29v 43J11a85n64o52t83a 2549561350472

Každý můj článek je jen o mně. Nepracuje ve zpravodajství a nejsem profesionální novinář. Tohle je osobní blog a zveřejňuji jen svůj názor. Ovšem v tomto případě vycházím z objektivních faktů.

+1/−2
8.7.2016 12:04
Foto

P55a67v12e62l 46K96u62l13a 2939864350515

No a někomu přijde nudným fotbal. Ten na tom letošním ME občas i mně :-)

+4/0
8.7.2016 11:29
Foto

J45a26r28o35s71l60a77v 12J55a32n35o66t86a 2749791900292

Také mám takový pocit.

0/0
8.7.2016 11:53
Foto

R51a92d79k42a 73K17i14e13l17b19e97r56g27e88r63o93v91á 6653697460264

jsem asi pokrytec, zametač podstaty pod koberec... Tour a Giro... pro mne obojí spojení milovaného .... kolo, cyklistika, adrenalin sjezdů a kousnutí kopců a zároveń unikátní záběry krajiny plné přírodních věcí a hlavně... architektury, umění... Nepokrytecky přiznávám... Jsem vděčný divák, kterého chtějí... nalákají na reklamu svých zemí, vtáhnou... a já se prostopášně a ráda nechám...

+10/0
8.7.2016 11:02
Foto

P22a92v78e32l 90K32u41l44a 2759704260715

Dobrý den, Radko, máte pravdu, už jenom sledovat tu krajinu a památky při TDF je úžasné. Jinak dovolte, abych Vám vyřídil pozdrav od syna a poděkování za krásné přání k svátku. Bohužel to nemůže udělat osobně, protože mu zrušili účet. Přeji hezký den :-)

+1/0
8.7.2016 11:28
Foto

R82a51d92k55a 19K70i18e23l31b63e51r78g54e37r43o70v72á 6933197200534

vím o tom... a jsem moc ráda, že to je jen tohle a nic vážného... že mu posílám takový červený flek s hrotem ze zdejších ikon:-)

0/0
8.7.2016 12:50
Foto

P12a38v98e10l 19K82u84l71a 2679414470815

V:-)

+1/0
8.7.2016 13:28

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.