Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V59á43c11l60a92v 89Š91u45b72r97t 9897643138597

Musím na sobě potvrdit Vaši teorii. Ano, jsem jedním z těch, kteří pojali volbu jako plebiscit o tehdejší vládě. A také následný pád velmi špatné vlády a Zemanova neústupnost při snaze o její renovaci, byl snad jediný jeho počin, za který bych ho pochválil. Vše ostatní, bohužel, předčilo v negativním smyslu má nepříliš velká očekávání.

Souhlasím také, že jedinou Zemanovou šancí na znovuzvolení, je vyhrocení kampaně a snaha postavit proti němu nějakého Antizemana, který bude opět ještě méně volitelný.

+1/0
6.7.2016 0:58
Foto

B13e66a84t10a 21K77r93u35s55i87c 2254380509770

Pane Janoto, Zeman je osobnost- a velmi inteligentní člověk. Je na svém místě. Pokud se tam usadí někdo, koho naši "umělci" a "intelektuálové" vychválí do nebe- bude to průser. A Dienstbier?

Nezlobte se, ale to je úlet.

+1/−5
4.7.2016 16:48
Foto

J18a47r59o66s36l14a45v 22J65a15n68o22t46a 2259691240582

Od inteligentního člověka bych čekal úplně jiný způsob vyjadřování a chování. Zeman už tři roky hanobí prezidentský úřad, který zastává. Žádný inteligentní člověk by v neděli v poledne v přímém vysílání českém rozhlasu nepoužil výrazy jaké použil Zeman. Jestli nechápete, že to co udělal je zkrátka špatné, ubu nemám co bych k tomu dodal.

+7/0
4.7.2016 17:04
Foto

B90e82a88t22a 23K72r57u59s21i78c 2334870229440

Víte, ono je potřeba naslouchat tomu, co Zeman říká.V době, kdy se jela "kampaň" proti tomu, co řekl např.a adresu těch "Pussy"- to bylo velice nespravedlivé. Zeman pouze přeložil- nic víc. Zeman neřekl, že ony jsou kun.. . A to je potřeba brát na zřetel. Vaše pojetí hanobení úřadu zavání povrchností. Hanobení úřadu je o něčem jiném, než o tom, když Zeman nazve věci pravými jmény. Zeman není pivní typ, který se usadí ve studiu a plácne něco jen tak "od škopku". Nemusíte nic dodávat;-), jen stačí být mužem:-) a vycítit, co je to líbivá- nic neříkající úlisnost a co je to tah na bránu. a otevřená hra.Hezký den;-).

+1/−5
4.7.2016 17:35

J63a48r23a 36R35a48n32k 1371976249891

Zeman nic neprelozil, Vy lingvistko, pouzil vyrazu, ktere vzdelany, ci i bezny slusny clovek nema ve sve slovni zasobe:-/

+6/−2
4.7.2016 19:24
Foto

B11e79a40t97a 41K78r65u40s39i33c 2554610649940

Vážně?;-) A co takový Vrchlický, paní Jaruško?;-)

+1/−2
4.7.2016 20:24

J74a12r17a 25R35a21n34k 1521696159721

....zrejme vite vice a proboha, nechte si tu Jarusku pro Ratha....pokud vim, tak Vrchlicky nekomolil anglictinu, pokud vite neco vice, sem s timR^

+2/0
5.7.2016 6:51

J32o88s44e75f 35S63l83a73v32í22č92e26k 4603786106673

Zeman tyto výrazy použil, abyste jim rozuměl i Vy. Asi Vás přecenil.

+2/−2
4.7.2016 18:41

J56a81r20a 17R86a58n41k 1591456249221

Tak hlavne, ze jste se tou vulgarnosti nasytil i Vy pane Slavicku, protoze nad tim byli pohorseni dokonce v Indii....vsak vite, zeme BRICs:-)R^

+1/−1
5.7.2016 6:53

J71i12ř65í 57Ř19e35z35n18í88k 4312632133695

Možná, že je spíše na místě otázka, zda je schopen Zeman inteligentního způsobu vyjadřování a chování. Pokud ano, pak lze jeho "úlety" považovat za záměrné. A to ja pak o snaze připoutat na sebe, nebo nějaký problém pozornost.

+1/0
4.7.2016 19:22

M70i87l42a81n 81S85t56e45h35l53í76k 7700599973851

Ovšem poutat na sebe pozornost takovým způsobem také nesvědčí o slušnosti.

+3/0
4.7.2016 19:52

J73i56ř83í 40Ř20e51z22n70í65k 4632822903345

Co říká v rozčílení hrdina Sexmise, když se mu podaří náhodou objevit heslo ke vstupu do zakázané zóny?

0/0
4.7.2016 21:30

V69o20k45o92u77n 50V45l97a25d58i77m59i67r 8752468589878

8-o8-o8-o

+2/0
4.7.2016 19:25

J85a59r36a 48R44a42n47k 1331916289581

Na to uz snad nema smysl odpovidat, ale zabava je dobra....

+1/0
5.7.2016 6:54

M26i75c27h97a93l 31S75v25o18b83o91d19a62M86i57c96h15a80l 5528748756221

Karma.Já ve druhém kole svůj lístek znehodnotil přímo ve volební místnostiR^

+1/0
4.7.2016 16:46
Foto

M77i76r33o63s84l35a76v 97M68a84c31e85k 5811495400792

Pokoušíte se nám namluvit, že jste vhodil do urny ve 2.kole voleb prázdnou obálku. Já tomu nevěřím. Ta obálka byla plná a byl v ní napsán pan Schwarzenberg Rv

0/−4
4.7.2016 16:25
Foto

J64a45r10o31s50l14a93v 50J73a61n85o44t41a 2529491520822

http://janota.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=317936

Já se za svou volbu fakt nestydím. Ani za jiné své názory. Navíc jsem byl předsedou volební komise a ostatní členové mohou potvrdit, že v urně byla jediná prázdná obálka. A opravdu byla moje. Proč by někdo chodil do volební místnosti vhodit prázdnou obálku? Já ale k volbám stejně musel. Kdybych volil Schwarzenberga musela by mně patrně upadnout ruka. Ovšem totéž se týká volby Zemana. ;-D

+1/0
4.7.2016 17:14
Foto

M14i97r49o73s39l45a49v 47M19a24c16e86k 5751155180652

pakliže jste byl dozorcem voleb, je to možné

0/−2
4.7.2016 19:44

J35i25ř17í 74Ř54e70z72n82í82k 4892332483425

Existují sociologické výzkumy, které se nazývají "přelivy voličů mezi prvním a druhým kolem presidentské volby", takže lze pod tímto heslem je najít.

Volba Zemana ve druhém kole nebyla negativní záležitostí, protože voliči reagovali na slabší či silnější doporučení Fischera, France a Fišerové volit Zemana. Když si sečtete jejich hlasy v prvním kole a přičtete je k těm Zemanovým v kole druhém, tak tato doporučení stačila Zemanovi k výhře. A porovnáte spolu s těmi přelivy.

+1/0
4.7.2016 15:36

R65o26s45t77i13s77l50a90v 15C34a98h59a 8835401880862

Spise je to preliv od Dienstbiera a Fischera, ostatni jsou marginalni. Ostatne od ostatnich preslo vice lidi ke KS, nez k MZ. U Dienstbiera je to logicke, pan Fiser si podle vseho nechal za sve doporuceni dobre zaplatit, nezapomente na jeho zazracne splaceni dluhu po volbach....

http://www.median.eu/cs/wp-content/uploads/docs/Median_PREZIDENT_II_KOLO_determinanty_vysledku.pdf

+3/0
4.7.2016 16:17
Foto

J62a97r56o76s77l15a36v 41J77a38n42o34t66a 2909491220102

To jsou opravdu zajímavá čísla z agentury MEDIAN. A pro mne docela překvapivá. Je to samozřejmě jen dotazníkový průzkum. S vysokou pravděpodobností statistické chyby. Ale podle těch čísel to vypadá, že asi 1,05 milionu voličů kandidátů z prvního kola zůstal při druhém kole doma a nahradilo je asi 870 tisíc voličů, kteří nevolili v prvním kole. To znamená, že aktivních voličů je patrně v Česku mnohem více než jsem si myslel. V tomto případě skoro šest milionů. Už z tohoto hlediska mi ten průzkum připadá nereálný. Kdyby tu bylo šest milionů aktivních voličů, tak proč by nepřišli už v prvním kole? A proč nechodí v takovém počtu i k jiným volbám?Ovšem podle těchto údajů by se ti noví rozdělili na asi 540 tisíc pro Zemana a asi 330 tisíc pro Schwarzenberga.:-(

0/0
5.7.2016 7:42

V14á53c97l69a18v 71Š36u66b74r30t 9897173248697

Ono je to i logické - je dokázané, že si snadněji vyberete ze dvou, než z více alternativ. Pro těch 870 tisíc lidí to zřejmě platilo, ale to nevylučuje negativní motivaci při volbě.

+1/0
6.7.2016 1:04
Foto

J40a83r94o29s90l76a70v 63J59a88n13o10t74a 2459261330232

Nemyslím, že se český volič řídí nějakým doporučením. Myslím, že u kritiků politiky tehdejší vlády byla volba Zemana celkem logická. Opravdu nelze dva roky kritizovat politiku vlády a potom doporučit volit jejího místopředsedu. Chápu co musel asi překousnout Bohuslav Sobotka, když doporučoval volit Zemana. Ale fakt neměl na výběr. To Jiří Dienstbier byl ve své kritice Zemana konzistentní. Proto jsem jej také volil. To co říkal před volbami o Zemanovi klidně zopakoval i po volbě. A říká to dodnes. Mám rád politiky, kteří nemění názory na základě momentálních průzkumů veřejného mínění. I když Zeman tvrdí, že kdo nemění názor je prý idiot. Každý ať si udělá názor sám.

0/0
4.7.2016 17:30

J84a86r58o78s86l90a27v 53K35v29a20p12i84l 9466336624673

Čísla nelžou, ale je nutné je správně vyhodnotit a nad výsledky se zamyslet. Myslíte, že jste je správně vyhodnotil a správným způsobem se nad nimi zamyslel? Naštěstí na tom teď už houby záleží. A to vyvolává další otázku: Proč o tom vůbec píšete?

+3/−1
4.7.2016 14:48

J11i50r70i 70V57r44a39b50e92c 3183652185969

Jeste jednou Zeman ? Pak jen emigrovat !

+3/−2
4.7.2016 13:25
Foto

J90a50r51o16s14l30a65v 90J52a91n77o75t65a 2569601600742

Ještě se dá čekat na Czechexit. Poté by možná šlo požádat v Německu o politický azyl. :-(

+2/−1
4.7.2016 13:43

R52o79m46a17n 43B75a61r52t36o51š29e38k 3936820605

O kolik dotací by vás Czexit připravil?

+1/−2
4.7.2016 14:08

M44i38r38o68s60l77a41v 12K96u75l58h57a92v94ý 5919872771

Autore, tou prázdnou obálkou se nemáte co chlubit; to je hlava v písku a dáváte poměrný hlas každému z uchazečů. Vím, že to není stejné jako do sněmovny, ale princip je stejný.

A to vaše předpokládám.... má díry. znám ze svého okolí ty, kteří nevolili v prvním kole, ale skopčáka zásadně nechtěli, takže raději šli do druhého kola. Na druhou stranu jiní, když neprošel jejich kandidát, zůstali doma. No ale Vy předpokládáte......

Bude vás více, co nemají jméno proti Zemanovi, ale nemusíte se laciným kopáním prozrazovat tak trapně.

P.S.

Na vysvětlenou, v prvním kole jsem Zemana nevolil.

+4/−1
4.7.2016 13:24
Foto

J88a27r65o85s71l89a56v 74J88a63n77o78t45a 2629581190262

Ale já se tou prázdnou obálkou chlubím. Šlo o volby osobností. A já volil pozitivně. Vybral jsem si v prvním kole slušného člověka a politika, s vysokým morálním kreditem a bez skandálů z minulosti. Jiřího Dienstbiera. A když nepostoupil, tak přece nebudu vybírat ze dvou nemorálních darebáků toho menšího? To je nedůstojné. Ve volbě většinovým systémem je negativní volba tou poslední možností. Když nevím, tak můžu jen předpokládat. Čísla jsou fakta, ale pokud je někdo přečte a analyzuje lépe než já, rád si to přečtu. Možná na to existuje nějaký průzkum, ale počet těch, kteří nepřišli v prvním kole, ale šli volit v druhém je dle mého skromného mínění pro celkový výsledek naprosto nepodstatný. Možná to bylo pár tisíc, snad pár desítek tisíc voličů, ale i kdyby jich bylo třeba 200 tisíc stejně to celkový výsledek nijak podstatně neovlivnilo. Navíc tak jako vy jste šel do druhého kola provést negativní volbu proti Schwarzenbergovi, jistě se našlo mnoho voličů, kteří provedli stejně negativní volbu, ale proti Zemanovi. Takže většina takto odevzdaných hlasů se vzájemně negovala. Navíc tento typ voliče nic nezměnil na celkovém počtu voličů. Pokud by se totiž třeba těch 200 tisíc voličů, kteří se objevili v druhém kole, když chyběli v prvním našlo, znamená to jen to, že těch, kteří volili v prvním a nepřišli v druhém kole je o 200 tisíc více. Tedy nikoliv 200, ale 400 tisíc.

+2/−1
4.7.2016 13:59

V40á36c27l91a98v96e20k 76P49e40t84r 2285686563440

"Šlo o volby osobností. A já volil pozitivně. Vybral jsem si v prvním kole slušného člověka a politika, s vysokým morálním kreditem a bez skandálů z minulosti. Jiřího Dienstbiera" .... co dodat

+2/−1
4.7.2016 14:03

V62l51a48s76t26a 74S72v48o81b93o71d23a 4639339604

On má Američan Dienstbier nějaký morální kredit. Tak to je překvápko.

+4/−1
4.7.2016 15:14

R23o10s47t76i63s64l69a85v 88C30a54h19a 8325581700552

Co tak nemoralniho provedl?

+2/0
4.7.2016 16:17

V30l17a43s26t93a 24S81v92o51b67o87d45a 4969379824

Nejen provedl ale on stále provádí.

+1/−1
4.7.2016 16:21

R55o53s87t27i84s80l91a91v 78C92a64h58a 8565701640492

konkretne prosim. A neco nemoralniho, ne veci, se kterymi sam nesouhlasite, ale samy o sobe nemoralni nejsou.

+2/−1
4.7.2016 16:24

M88i20r47o51s16l30a16v 65K98u27l54h34a95v76ý 5349872611

Obhajoba přijímání muslimských imigrantů je při pohledu, co tito provádí v západních zemích, vlastizrada. Není menšího označení, neb on dobře ví, co obhajuje.

0/−1
4.7.2016 22:19

R46o97s65t44i41s85l74a37v 24C63a33h38a 8645351310852

1) to neni nemoralni, maximalne to muzete povazovat za hloupe

2) nastudujte si v trestnim zakoniku pojem vlastizrada, kdyz uz ho chcete pouzivat

3) podal jste trestni oznameni? Pokud ne a verite, ze D. kona vlastizradu, pak se nechovate nejen moralne, ale jeste sam porusujete zakon

+1/0
4.7.2016 22:31
Foto

J27a97r34o59s84l76a35v 46J31a28n66o35t66a 2959111670752

Chápu, že důsledná ochrana lidských práv a svobod může být pro někoho nemorální. To je asi věc vkusu. Ale Adolf je po smrti a jeho pohrobci fakt morálku, dle mého názoru, žádnou nemají.

+1/−1
4.7.2016 17:34

V95á19c71l98a15v57e34k 71P23e90t65r 2825376433910

Důsledná ochrana lidských práv? No potěš koště .... ten pán spíš připomíná ministra pro administrativní záležitosti Jamese George „Jima“ Hackera, barona z Islingtonu!:-)

0/−1
4.7.2016 18:13

M33i47r78o78s98l38a75v 68K72u29l22h23a28v48ý 5709282621

Je pravda, pane Janoto, že v době prezidentské volby se Váš favorit tak výrazně ještě neprojevil, byť signály zde byly. Volil byste ho i dnes?

0/−1
4.7.2016 22:22
Foto

J64a61r67o25s58l86a21v 50J10a86n71o85t68a 2629931830732

Samozřejmě.

0/0
5.7.2016 1:20

V12á29c27l32a68v 47C30a50p98o79u92š43e15k 2328521729129

No a vo to gou, najít někoho. No a v tomto případě bych použil ono okřídlené - Hledej Šmudlo

+2/0
4.7.2016 13:24
Foto

J28a74r75o76s74l60a66v 37J98a50n14o82t13a 2659281380542

Někdy ani není třeba nějak usilovně hledat a cesta se objeví přirozeně sama.

0/0
4.7.2016 14:01

R45o50s11t40i95s24l47a73v 58C17a28h16a 8945641280222

Ma to jeden problem - do druheho kola se z tech osobnosti musi dostat nekdo, kdo prave tu negativni volbu proti sobe nezpusobi.

Takovy teoreticky priklad: pani Roithova asi nebude ten, kdo bude vzbuzovat takove emoce, aby lidi nutne volili proti ni. Jenze nemela v podstate sanci se do druheho kola dostat. Prave proto, ze byla malo vyhranena tak, aby ji tam volici posunuli.

A ano, mate pravdu, negativni volba pusobila - castecne byli lidi proti KSch kvuli jeho ucasti ve vlade, ale jsem presvedcen, ze castecne i proto, ze byl onalepkovan jako zadni vratka pro Sudetaky. A tohle u nas porad jeste dost dobre funguje. Dokonce i na mladsi rocniky, pak takovych znam. Kvantifikovat si to ovsem netroufam.

+4/0
4.7.2016 11:59

R66o43m29a18n 95B37a68r59t93o68š95e25k 3676940235

Roithová. Ta, co měla ten vtipný klip o Lisabonské smlouvě. Čímž nepochybně značné emoce způsobila.

+3/0
4.7.2016 12:35

R73o15s60t85i11s70l71a32v 59C38a13h25a 8535471310142

1) na rozdil od vetsiny protikandidatu je to slusny clovek bez kontroverzi

2) MZ nehoroval pro EU a nepovesil si vlajku EU na Hrad? KSch nehoroval pro EU?

+2/0
4.7.2016 12:43

R85o85m69a46n 32B97a30r57t18o81š50e45k 3366280325

Zeman je ohledně EU mimořádně schozofrení. Ovšem co předvedla Roithová s výroky, že Lisabon znamená "o nás s námi", že nás nikdy nepřehlasují, že díky tomu ovládneme migraci...

+2/−1
4.7.2016 12:52

R16o62s92t54i11s43l77a27v 50C93a21h68a 8795921220252

Jenze prezidentske volby byly davno pred migraci. A pri soucasnem zuposobu hlasovani bychom nemohli byt prehlasovani, pokud se dana vec nerozhoduje jinde - jednani ministru - nez by mela (Evropska rada).

Mimochodem, tohle znate?

"Minulý týden byla za přítomnosti předsedy Evropské komise José Manuela Barrosa na Pražském hradě vyvěšena vlajka Evropské unie a prezident republiky Miloš Zeman podepsal dodatek Lisabonské smlouvy umožňující vznik Evropského stabilizačního mechanismu. Tyto události provázely protesty kritiků ESM a současného směřování evropské integrace."

K cele spatne Lisabonske smlouve podepsal Zeman jeste neco, co nas bude nutit platit dluhy Recka.

+2/0
4.7.2016 13:05
Foto

J22a72r64o19s39l96a58v 90J74a83n12o77t28a 2309351940412

Ano. Také jsem hrozbu majetkových nároků sudetských Němců ve spojitosti se Schwarzenbergem považoval hned po skončení voleb za hlavní důvod jeho prohry. Ale přece jen, když si člověk udělá analýzu motivace voličů v druhém kole vypadá to jako nepodstatné důvod. Třetí a čtvrtý kandidát v pořadí získali hlasy asi 1,67 milionu voličů. To je obrovská síla. Obávám se, že většina těchto voličů se nakonec rozhodla pro Zemana. Jejich motivace se sice dá pochopit. Ovšem ne omluvit. Byla to čistě negativní volba. Ovšem jak Fischer, tak Dienstbier by měli v druhém kole mnohem větší šanci získat hlasy voličů toho druhého a dalších kandidátů. Jistě větší šanci než měl Schwarzenberg.

+2/−3
4.7.2016 13:25

P16e96t61r 59Č92e29j69k18a 7686285529202

Můj názor je teda poněkud jiný. Pokud ministr zahraničních věcí, který kandiduje na prezidenta republiky neví, co plácá, tak nemá co dělat ve vrcholné politické funkci. Je prostě nekompetentní danou funkci vykonávat. Ano - jedním z faktorů proč K Schw naštěstí prohrál prezidentské volby, bylo jeho vyjádření o dekretech, ale nebylo to z důvodu "obav" o vracení majetku apod. aspoň u mě to bylo z důvodu do očí bijící nekompetentnosti, která ohrožuje národní zájmy.

+4/−1
4.7.2016 13:45

S39t50a64n94d66a 37N72o70v18á91k 8189143116784

:-).....To myslíte vážně? Diensbier, tak to by musela být polovina českého národa na hlavu ! Už nepijte ! RvRvRv

+3/−3
4.7.2016 13:46

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.