Jenže jak přidat pravicovým a podnikatelským stranám více hlasů? A přišel geniální nápad. Což takhle přidat pravicovým voličům ještě jeden hlas. A tak vyslal znovu tazatele do ulic a znovu oslovil tisíc občanů. Otázka byla stejná. Jakou stranu byste volili? Ovšem tazatelé dostali jasný pokyn. Pokud dotázaný uvede jinou stranu než ty hnusné levičáky z ČSSD a KSČM, následuje další dotaz jakou další stranu byste volil. A ejhle. Výsledky hned vypadaly poněkud lépe. ČSSD získala sice zase 355 dotázaných, ale podnikatelská strana ANO náhle získala 245 hlasů, KSČM 220 hlasů, Lidovci 115 hlasů, Úsvit 110, SPOZ 110, ODS 105, TOP 100 hlasů. To už není taková hrůza. Jenže jak tento podvod zdůvodnit? Což takhle nazvat tento typ průzkumu jako průzkum volebního potenciálu. A pro jistotu se hned v názvu malými písmeny zbavit odpovědnosti. Třeba tím, že součet procent není 100, že pokud se dotyčný nemohl rozhodnout mezi dvěma stranami započítaly se hlasy pro obě strany X a Y, a hlavně důležitou poznámku. Že ukazatel aktuálního volebního potenciálu musí být chápán pro každou stranu zvlášť.
Jenže první co náš pravicový pracovník udělá je, že výsledky jednotlivých stran seřadil do úhledných, barevných sloupců, naprosto stejných jako u grafu vyjadřujícího volební preference. A aby to bylo zcela zřejmé celý článek se opatří jasně znějícím titulkem. Například: Strana ANO šlape vedoucí ČSSD na paty. Či druhou nejsilnější stranou v kraji je ANO. Sponzoři našeho, malého pražského lokaje jsou spokojeni. Vždyť ti levičáci ani neumí sečíst osm čísel a kdo z nich ví, že součet více než 100% u předvolebního průzkumu je logický nesmysl. Jenže občané sčítat umí. Pražská tržní televize by si tak měla konečně přestat dělat z lidí srandu. Faktem je, že na tendenční pražské zpravodajství už se moc nedá dívat. Není asi náhoda, že se začíná nebezpečné podobat zpravodajství z dob před listopadem 1989. Pracovníci z pravicové Prahy se zřejmě řídí podle životního kréda profesionálního novináře Martina Komárka z Prahy, koho chleba jíš, toho píseň zpívej! V Praze se zkrátka vyskytují profesionálové, kteří jsou mimořádně přizpůsobiví. Možná to souvisí s tím, že pochází z dlouhé generační řady českých oddaných a věrných lokajů!
Mám pro ně zaručený tip, jak konečně dovést pravicové strany k úplnému vítězství. Což takhle přidat pravicovým voličům ještě i třetí hlas. Zdůvodnit by se to dalo například větou, dotázanému, který váhal mezi stranami X, Y a Z, byly započteny hned tři hlasy. A jako by se stal zázrak. V baště levice najednou nejvyšší sloupec patří podnikatelskému projektu ANO. S neuvěřitelnými 36%! Vítězství na celé čáře. Tato úspěšná statistická metoda by se podle svého super extra guru mohla jmenovat výzkum super koaličního potenciálu politických stran. Konečná gratulace všem pražským lokajům z Pražské televize s mimořádným tržním potenciálem! Hodně úspěchů v dalším aktivním a pokrokovém boji proti třídnímu nepříteli!